14 Şubat 2013 Perşembe

Mimlendim...

Cevap konusunda bayağı bi geç kaldım ama ancak fırsat buldum...

Öncelikle beni mimleyen arkadaşım dikiş dikmek benim işim  sahibesine çok teşekkür ediyorum ve başlıyorum... Bu mimin bazı kuralları varmış 
             Bunlar;
Sizi mimleyen bloğa teşekkür edeceksiniz

Size sorulan 11 soruya cevap vereceksiniz

Kendiniz hakkında 11 gerçek yazacaksınız

İzleyicisi 200 kişinin altında olan 11 bloğu mimleyeceksiniz ve cevaplaması için 11 soru soracaksınız.

Ve Liebster Award sembolünü kullanacaksınız...

1. Şimdiye kadar gezdiğiniz yerler içinde en çok nereyi ve nesini beğendiniz?

_Çok fazla bir yere gittiğim söylenemez ama kardeşimin yemin töreni için gittiğimiz Afyon'un Kalesi'ni beğenmiştim.

2. Hobiniz ile ilgili bir püf noktası paylaşırmısınız bizimle?

Hobim örgü örmek genelde bende netten faydalanıyorum kendime özel bir püf noktası yok maalesef

3. En memnun kaldığınız makyaj malzemeniz nedir?
Makyaj yapmıyorum

4. En beğendiğiniz film ve konusu nedir?
İncir Reçeli toplumsal bir dram

5. Sizce okuduğunuz en güzel kitap hangisiydi?
Adını pek hatırlamıyorum ama konusu lösemi hastası bir kızın günlüğü idi

6. Şu an ne olsa sizi çok mutlu ederdi?
Çikolata :)

7. Seni en sinirlendiren şey nedir?
Yalan

8. Bugünlerde favori kıyafet kombininiz nedir?
İki renkten oluşan uzun elbisem ve aksesuar

9. Sevdiğin işi mi yapıyorsun? Hayır ise ne yapmak isterdin?
Evet annelik :)

10. Bu aralar en çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Musatafa Ceceli Sevgilim(telefon müziğim çünkü :P )

11. Ayrılmaz parçan?
Alyansım


Hakkımdaki Gerçekler

32 yaşındayım

Kocaeli'nde yaşıyorum

2 çocuk annesiyim

örgü örmeyi seviyorum

Söylediğim şey anında yapılmayınca çok sinirleniyorum

Çok yaratıcı olduğum söylenemez

Bir tuhafiye dükkanım olsun istiyorum

Aklıma başka birşey gelmiyo acemi bir blogcunun ilk 

mimi bu. Daha mimleyecek kimsem yok..Sürçü lisan 

ettiysem affola...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder